Poradenství

Poradenské služby

 

Poradenství v oblasti lidských zdrojů je jednou z našich nejvyhledávanějších služeb. Obvykle začínáme analýzou, tj. zmapováním současného stavu, chcete-li status quo. Díky ní získáme potřebné informace pro sebe i pro klienta.

Tyto informace dále zpracováváme do přehledných výstupů, které obsahují komentáře a grafické přehledy. Největším přínosem naší práce v oblasti poradenství je následná interpretace zjištěných jevů (odhalení příčin) a zpracování doporučení k dalšímu rozvoji.

Poradenské služby se mohou týkat celé organizace, konkrétního oddělení nebo jednotlivce.

Naše zásady

01.
Etika.

Zjištěné skutečnosti jsou nástrojem rozvoje, nikoliv podkladem pro postih zaměstnanců.

02.
Diskrétnost.

Informace o klientech jsou u nás jako v trezoru, o zjištěných jevech nehovoříme před třetími osobami.

03.
Anonymita.

Chráníme respondenty našich průzkumů, tak zajišťujeme objektivitu informací.

04.
Přehlednost.

Zpracované výstupy jsou přehledně strukturovány a graficky upraveny. Zákazník se v nich rychle orientuje a může s nimi dobře pracovat.

Druhy poradenských služeb

01.
360° zpětná vazba

360˚ zpětná vazba je jednou z forem hodnocení vedoucích. Hodnotitelem není jen nadřízený manažer, ale i pracovník sám, jeho kolegové a podřízení.

02.
Průzkum spokojenosti

Průzkum spokojenosti zaměstnanců je účinný nástroj, který umožňuje zjistit názory zaměstnanců na důležité jevy ve firmě. To pomůže managementu činit příslušná rozhodnutí směřující k rozvoji společnosti.

03.
Manažerská diagnostika

Tento originální produkt pomůže manažerům komplexně diagnostikovat osobnostní i profesionální tendence jejich manažerské práce. Vhodnou kombinací vybraných diagnostických testů a dotazníků tak získají ucelený obrázek o silných i rozvojových stránkách.

04.
Assessment centrum

Efektivní metoda, která slouží k výběru nových zaměstnanců. Jedná se zpravidla o jednodenní intenzivní program, během něhož účastníci plní řadu písemných úkolů (vyplňují testy a dotazníky, zpracovávají případové studie) i praktických modelových situací.

05.
Development centrum

Development centrum je efektivní metoda, která slouží ke zmapování stávající úrovně dovedností a rozvojového potenciálu zaměstnanců. Jedná se zpravidla o jedno až dvoudenní intenzivní program, během něhož účastníci plní řadu písemných úkolů i praktických modelových situací.

06.
Hodnocení zaměstnanců

Jeden ze základních manažerských nástrojů, který umožňuje nejen hodnotit plnění úkolů zaměstnance, ale také posoudit úroveň kompetencí potřebných na příslušnou pozici. Je také cenným zdrojem informací o motivaci zaměstnance a jeho názoru na práci šéfa i situaci ve firmě. Pomůžeme zavést jednoduchý a efektivní systém hodnocení zaměstnanců včetně potřebné dokumentace.

Zajímá vás, v čem vám můžeme poradit? Napište nám: